"Dostoyevski demiş ki insan çok derin duygulardan gelen şeyleri yazmalı. Ben öyle mi yapıyorum? Yoksa duyguları sözcüklerle mi üretiyorum, onları sevdiğim için?"
"Melankoli yazdıkça azalıyor. Öyleyse neden bunları daha sık yazıya dökmüyorum? İşte, insanın kibri buna izin vermiyor. Kendime bile başarılı görünmek istiyorum."