"Ama benim doğadan kazandıklarımın çoğu sözcüklerin ötesindedir. Bunu sözcüklerle yakalamaya çalışmak beni doğrudan, doğaya isim takanlarla ve onu güya sahiplenenlerle aynı gemiye koyar; yani öğrenmeyi en çok istediğim şeyden sürgün eder beni."
"Bir şeyleri adlandırmak daima, dolaylı olarak onları kategorize etmek ve dolayısıyla da toplamak, sahiplenmeye kalkışmaktır; ve insan, modern toplumların çoğu tarafından beyni yıkanarak, sahiplenmenin sahiplenilmekten daha zevkli olduğuna, ele geçirmenin ele geçirilmeye bin bastığında inandırılmış çok açgözlü bir yaratık olduğundan, sırf isimler ve bunlarla bağlanan nesneler çabucak bayatlar."