Ama gözyaşlarımızdan utanmamız gerekmiyordu, çünkü gözyaşları,bir insanın,cesaretlerin en büyüğüne, acı çekme cesaretine sahip olduğuna tanıklık ediyordu.
Yaşamdan ne beklediğimizin gerçekten önemli olmadığını,asıl önemli olan şeyin yaşamın bizden ne beklediği olduğunu öğrenmemiz ve dahası umutsuz insanlara öğretmemiz gerekiyordu.