İnsanların bakışları neredeyse her zaman diğerlerinin üzerinde.Böylelikle bu dünyada insanların,insan olmayanlardan daha önemli olduğu yanılsaması yaratılıyor.Irzına geçilmiş bir yanılsama.
Bu çok,çok kötü bir dünya.Sana kendini savunma fırsatı bile tanımadan iyi niyetini sorguluyorlar.Dostluk arayışın ,sapık planlara yoruluyor.Böyle olamamalı.Ama böyle işte.