Ilk önce empatiyi okudum. Çok da beğendim ama Olasılıksiz çok güzeldi. Betimlemeler şahaneydi. Fawer nasıl da Caine'yi bir karaktere sarmalanmış. Kendi capımda okuma tecrübelerime dayanarak eser cok başarılı. Kendimi kitabın içinde hissetimmm. Bilim kurgu filmin içinde sandım kendimi. Baya kalptırdım kendimi kitaba çünkü dehşet güzeldi. Tavsiye ederimmm !!!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ilk önce empatiyi okudum. Çok da beğendim ama Olasılıksiz çok güzeldi. Betimlemeler şahaneydi. Fawer nasıl da Caine'yi bir karaktere sarmalanmış. Kendi capımda okuma tecrübelerime dayanarak eser cok başarılı. Kendimi kitabın içinde hissetimmm. Bilim kurgu filmin içinde sandım kendimi. Baya kalptırdım kendimi kitaba çünkü dehşet güzeldi. Tavsiye ederimmm !!!
Ilk önce empatiyi okudum. Çok da beğendim ama Olasılıksiz çok güzeldi. Betimlemeler şahaneydi. Fawer nasıl da Caine'yi bir karaktere sarmalanmış. Kendi capımda okuma tecrübelerime dayanarak eser cok başarılı. Kendimi kitabın içinde hissetimmm. Bilim kurgu filmin içinde sandım kendimi. Baya kalptırdım kendimi kitaba çünkü dehşet güzeldi. Tavsiye ederimmm !!!