+1 , betimlemelerden, zorlamalardan ,klişe şunlardan bıkkınlık geldi. Ben zaten istanbul hatırası kitabını imzalatırken, sohbet etme fırsatı bulmuştum kendisiyle de orda söz vermiştim bi daha okumayacağım diye neden gaz geldim de aldim bilmem, zaman kaybı:/