Kısa ve uzun denemelerden,aforizmalardan oluşturduğum bu kitap,iç yansımamın çürümesiydi..-Özgür Bacaksız
"Büyümemde,delirmemde,yanlızlığımda emeği geçen herkesin gözlerinden öperim"
Tam anlamıyla beklentimin üzerinde idi.Hele o gökyüzüne notlar bırakmaları yok mu? Beni benden aldı.Babasına daha sonra kavuşması ve sevdiği kızla barışmak için babasından yardım alması filan..Güzeldi be.