Bir tek erkeklerin mi derdi olabilirdi bu coğrafyada? Oysa en büyük dert kadınların sırtlarındaydı. Dayak yiyen bizdik. Hor görülen bizdik. Ezilen bizdik. Aşağılanan bizdik. Her şeyden ürkerek, her ortamda tedirgin olarak yaşamaya çalışan bizdik. Yine de bütün dert erkeklerdeydi, öyle mi?
"Neyi sevip sevmeyeceğimiz çocukluğumuzda şekillenmeye başlar. O zamanlar sevmediğimizi büyüyünce de sevmeyiz mesela. O zamanlar sevdiğimiz şeyi ise hep severiz."