“Ölüm herkes içindir.Yaşayan,nefes alan,büyüyüp gelişen her canlının,her metabolizmanın kaderidir.İnsanların çoğu pasif,edilgen bir ölüm anlayışıyla yaşar hayatı;bizlerin ve çevremizdekilerin başına gelen bir şeydir ölüm.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ne çocuk aklına inanırım ne de yaşlıların bilgeliğine.Hayat tecrübemizin tamamı, hayatı anlamlı kılan ayrıntılardan ibarettir.En tecrübeli olduğumuz an, içinde yaşadığımız andır.”