Bade

İlk Webtoon kitabım
5/10
Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitabın kalitesi harika. Sayfaların ve kapağın kağıdı renklerin canlılığı çok hoşma gitti. Kitabın içeriğine gelecek olursak lise kitabı diyebilirim fazla ergence cümle vardı. Kafamı dağıtmak ve bir iki saat okumak için aldığım bir kitaptı. Amacına da ulaştı. Ağır kitaplardan mola verip öylesine bir okuma için ideal. Kitaptaki erkek baş kahramanımız bir Narsist. Açıkçası ona bu adı ben vermedim kitap veriyor bana kalırsa hareketleri kendini beğenmişlikten ötesine geçmiyor. Ama bunu irdelemeyeceğim. Ve sekreter kız baş kahramanımız var. Klasik bir patron sekreter aşkı
Webtoon/Manga
Sekreter Kim'in Nesi Var 1Jeong Gyeong Yun · Athica Yayınları · 2023286 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Bade

, bir kitap okudu
8/10
·83 syf.·
2023 12. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Aşk acı demek
“Biri vardı evet uzun zaman önce” “Sonradan hiç kimse olmadı mı?” “Oldu denemez. Hayır. Hayır. Kimse olmadı" “Kırık kalbini iyileştirmeye mi çalışıyordun?” •“Aşk, acı demek. Sevmemek daha kolay”•
Sayfa 82 - Domingo yayıncılık·Kitabı okudu
Aşk
Geçmişle yapabileceğimiz tek şey, onu sırtımızda taşımak ve ağırlığının gitgide arttığını hissederken altında kalıp ezilmemek için dua etmek.
Sayfa 61 - Domingo yayıncılık·Kitabı okudu
1000Kitap
Mutluluğun Anahtarı
Mutluluğun anahtarı kendin olmak değil. Ne demek o zaten? Herkesin birçok kendisi var. Hayır. Mutluluğun anahtarı, size en uygun yalanı bulmak.
Sayfa 56 - Domingo yayıncılık·Kitabı okudu
1000Kitap