"İnanıyorum ki, insanlar hayatlarını dolu dolu yaşar,her türlü duygunun hakkını verir, her türlü fikri ifade eder ve her hayalini gerçekleştirirse dünya öyle taze bir neşeyle dolar ki Ortaçağ 'ın tüm o hastalıklı karanlığını unutup Helenistik ideale tekrar kavuşabiliriz..."