Dilimize her düşeni muhatabına söyleyemeyiz, anlaşılmak için sustuğumuz anlar vardır. Anlatamamak yanlış anlaşılmaktan daha evlâdır. Çünkü susmak, bazen en doğru anlaşma biçimidir.
Ne olursa olsun, çizgini bozmadan hareket edip sakin kaldığın zaman Allah senin yapmak istediğin şeyi öyle güzel önüne seriyor ki, sen her şeyin sonunda kılını bile kıpırdatmadan tüm taşların yerine oturuşunu seyreden taraf oluyorsun. Zamanı var, Herkesin ve her şeyin zamanı var.
O kadar güzel ki. Yıllar sonra bile kalbim sızlayarak hatırlayacağım bir kitap. Herkese merhabaaa
Bugün size kalemini ilk defa okuduğum @hakanozkan1979 İnşirah kitabının yorumu ile geldim.
Kitabın ismine, özellikle kapağına baktığımda gözüme aşırı hoş geldi ve işte aradığım kitap dedimm
Yazarımız kardeşi @mustafaozkan_1983 ile yazdığı kitapta her sayfada farklı başlıklar altında farklı konuları ele almış. Okurken içinizi huzur ve rahatlama sağlıyor. Hemen okunup bitecek kitap değil, sindire sindire okunmalı bence. İçinizi ferahlatmak istediğinizde alıp okuyacağınız veya başucu kitap diyebilirim.
İşaretlediğim ve not aldığım çok yerler oldu.
İçindekilerini de az çok tahmin etmiştim. İnşirah süresinden ele alınarak tasavvuf yoluyla bizlere ferahlık veren bir kitap diye düşündüm. Ancak daha çok kişisel gelişim, ön bilgi ve küçük notlar içeriyor.
Sayfaları çevirdikçe içinde kaybolduğum ve kendimi süzgeçten geçirdiğim yerler çok oldu. İçinizi ferahlatmak ve umutlarla doldurmak isterseniz bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim.
@hakanozkan1979
@mustafaozkan_1983
#inşirah #kitap #yenikitap #arkakapak #hakanözkan #mustafaözkan