Herkese merhaba bugün hayatıma dokunan bir kitabı yorumluyorum öncelikle kitabın benim için çok özel bir yeri oldu kendi wattpad kitabı olmasına rağmen hayatıma yön veren ve bakış açımı değiştiren bol ağlamalı bir kitaptı gerçekten çok güzeldi verdiğim paraya değdi herkese tavsiye ederim