Bahar

Bahar
@Baharrk06
Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi?
Alıntı
Reklam
Kâmran, ben sadece senden değil, senin olduğun yerlerden de nefret ediyorum.
Aşk ve Ayrılık
İnsan, ayrılık saatinde durmadan konuşmalı, nesi varsa söyleyip bitirmeli değil mi?
Hisler
Kâmran bir gün bana: -Biliyor musun Feride, beni bedbaht ediyorsun dedi. Kendimi tutamadım: -Şimdiden mi? Dedim.
Alıntı
Reklam