Bu kitap, size hayatın sırrını veren kitaplardan olmayacaktır. Size, evrenin oluşumuna dair bilimsel ya da tekdüze bilgiler vermeyecektir. Size, şu zamana kadar yaşanan insanlık tarihini ayrıntıları ile anlatmayacaktır. Bu kitap, size kendinizi vadediyor. Size, sizi anlatıyor; yani küçük adamları-kadınları.
Yazar, yazdıkları ile hem kendine hem de içimizdeki kendiliklerimize; yani tüm 'küçük adamlar-kadınlar topluluğuna' sesleniyor. Kitap dünya düzeni dediğimiz planın işleyişini anlatırken, aslında bir başkaldırının, bir serzenişin, bir anarşinin, bir nidanın kitabı oluyor. Bunu ustaca gözlemleri, hayatı farklı kılma çabaları ve kişilerin huzurundan başlayan toplumsal huzurun-toplumsal refahın- oluşturulmasıyla olabileceğini kalemine aktarıyor.
Yazarın hayat öyküsüne bakarak da görebildiklerimiz: Doğru buldukları uğruna savaş veren, bir küçük-büyük- adam kendisi. Düzende bir dişli olmamışlardan birisi. Düzene çomak sokmayı seçmişlerden birisi; düzeni bize anlatan-hatırlatan- ve bizi uyanmaya davet eden birisi. Kozmik enerjimizi kullanmayı bize öğreten,bildiren veya hatırlatan birisi.
Kişisel gelişim kitaplarından sıyrılan kısmı ise nidalarında halihazırda hepimizin bir parça kendimizi bulup; aslında çokça gerçek dediğimiz yerlere değinmiş olması. Dili anlaşılır, seslenişleri evrensel olsa da öncelikle kendine, bize ve düzene olan yazarın, kitabının hepimiz tarafından okunması gerek- bence-.Bu kitabı, okuyalım, okutalım ve her yere, herkese yayalım lütfen!
Herkesin yaratılmış kendi benliğini bulması,onu oluşturabilmesi ve buldukları-oluşturdukları ile huzurla dolması dileğiyle.
Sevgiyle kalın küçük-büyük adamlar-kadınlar...