Kürtlaç

Kürtlaç
Boşversene… Ne önemi var ki Her têlek porê sipî çîrokek dibêje..
Güzel espiri :)
"Ne demezsin! Hele de pencerenin dibindeki gübre yığını falan... enfes doğrusu !"
Alıntı
Reklam
"insan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!"
Sayfa 75 - Crooks;
Alıntı
“Üzülme,”… “Bazen mecbur kalır insan”
Alıntı
Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği 💜
“Erkekler galiba çocuklarının annesiyle evli oldukları sürece babalık görevini üstleniyor. Bir gün gelip çocuklarının annesinden ayrıldıklarında ise aslında çocuklarından da ayrılıyorlar."
Alıntı