📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Öp beni
Öp yanlışlarımdan ve davranışlarımdan
Depresif halimden
Uçarı tarafımdan
Bir an dost, bir an kardeş
Ve bir an yâr olan yanımdan
Öp ki öpüşün yeşertsin sende can olabilecek diğer sıfatlarımı"
Ve Bütün Yalnızlar YoldaştıŞeyhmus Çelik
"Acıyı başka acılarla kıyaslıyoruz
Bir acıyı, yaşanabilecek bir başka büyük acıyla
Belki de böyle avutuyoruz kendimizi
Belki de böyle devam edebiliyoruz yaşama
Doğru olan bu mu?
Yoksa bir kandırmaca içinde miyiz?
Bilmiyorum
Ama bir acı, bir başka acıyı hafifletiyor, bu doğru
Böylelikle avunuyoruz
Avunmak, yaşayabilmemizin armağanı"