Evet insanların arasında artık hayat yoktu. Nereye baksam kavga dövüş. Nereye baksam kan ve katliam. Riyakarlık ve ikiyüzlülük ise tüm katliamlardan daha acıtıcıydı.
Geçenlerde bir videoda izledim. Dünyayı bir günlük ışık mesafesinde görüntülemişler. O kadar uzaktan bakınca bir nokta kadar bile değil. Baya tefekkür ettim kendimce...
Madem nokta bile değil!
Küçük bir ayrıntı gibi görünen bu mavi gezegene, bunca varlık nasıl sığar ? Gözümün aldığınca baktığım gördüğüm herşey çok ince bir işçilik öyleyse. İşte bu kitap tamamen bana bunları düşündüren, kâinatın yaratıcısı olan rabbimi tanıttırıyor.
Kitap çok akıcı değil. Osmanlıca kelimeler sizi yorabilir. Ama belli süre okuyunca artık kelimelerin anlamlarına bakmıyorsunuz bile. Tefsir niteliğinde harika bir eser.