Siyah

İnsan oğlu ne garip böyle sevgili Güneş. Kendi bir kere doğar her yıl kutlar doğuşunu. Sen her gün doğarsın,kutlamayı bırak , ne kadar muazzam bir düzene imtisâl ederek doğduğunu fark etmez bile . Sense aldırmadan doğmaya devam edersin. Doğmaya ve yeniden doğuşların var olduğunu bize hatırlatmaya. Oysa üzerine yemin edilmiştir “وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا” “Güneşe ve onun aydınlığına andolsun ✨GÜNAYDIN 🌺GUTEN MORGEN
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten. İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır."
bak şimdi " Amin Maalof'un Doğunun Limanları" kitabını açtım okudum, okudum ve bir noktaya gelince kalbimle satırlara dokundum beni en iyi o anladı bugün ve satırlar sûrete büründü onu gördüm ,beni ayakta dipdiri tutan, son umut kırıntısını …
Temizlen de gir mezara, Toprak senden incinmesin