İnsan oğlu ne garip böyle sevgili Güneş.
Kendi bir kere doğar her yıl kutlar doğuşunu.
Sen her gün doğarsın,kutlamayı bırak , ne kadar muazzam bir düzene imtisâl ederek doğduğunu fark etmez bile .
Sense aldırmadan doğmaya devam edersin. Doğmaya ve yeniden doğuşların var olduğunu bize hatırlatmaya.
Oysa üzerine yemin edilmiştir “وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا” “Güneşe ve onun aydınlığına andolsun
✨GÜNAYDIN
🌺GUTEN MORGEN
"Gelmemenin bir vakti yoktur.
İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır.
Bir yıl mı geçmiş?
Ne yapalım dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten.
İki yıl mı geçmiş?
Gelmesinin eli kulağındadır."
bak şimdi " Amin Maalof'un Doğunun Limanları" kitabını açtım
okudum, okudum
ve bir noktaya gelince kalbimle satırlara dokundum
beni en iyi o anladı bugün
ve satırlar sûrete büründü
onu gördüm ,beni ayakta dipdiri tutan, son umut kırıntısını …