1urfabeyefendisi

1urfabeyefendisi
@Baki_Bertan
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabır vaktine esirdir.
Kalbi iyi olanın yolu, daima açıktır.🤍
" Genç yaçta fazla olgun olan birisi; ya küçük yasta ailesinin yükünü üstlenmistir, ya da hiç beklemedigi ihanetlere ugramistir...