1urfabeyefendisi

1urfabeyefendisi
@Baki_Bertan
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat."
Reklam
“Ee, oğlum, paranın hüküm sürdüğü yerde, güzel söze ve güzelliğe yer kalmaz.”
“Eğer herkese karşılıksız dağıtacak olsalar altının da değeri olmazdı zaten.”
Çünkü çoğu kez "Sana çıkarım kadar değer veririm," bakış açısına sahibiz. Yani avokadoyu salataya koyup yeme peşindeyiz. İşte yapılan yanlış burada. Her şeye çıkarı kadar değer vermekte. Farkına varmadan yapılan öyle büyük bir hata ki bu. Kimseyi geliştirmez.
Öldüğünü bilmek bile soğutmamıştı içimi.
Reklam