İlk defa bu kadar uzun bir kitap okudum. Kitabın konusu klasik ama olay örgüsü güzeldi. Kitapta hoşlanmadığım tek nokta çok fazla betimleme ve tasvirlere girmişti. Bu durumda benim okurken sıkılmamı sağladı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap beni çok etkilemedi çerezlik bir kitaptı. Bir boşluk vardı aralarda hani dolu dolu bir kitap değildi. Akışta belirli aksaklıklar vardı. Kitabın başları klasik ilerleyip ortalarında kötü çocuk benzeri olmaya başladı. Açıkcası çok da ilgimi çeken bir kitap olmadı. Ama kötü çocuk ya da benzeri kitapları sevenler okuyabilir
Ben çocuk hikaye kitaplarını fırsat buldukça okuyan biriyim. Bu kitabı da bence çocuk kitabı olarak değil de herkesin okuması gereken bir kitap olarak görüyorum
Kitapta maceracı bir balığın hikayesi anlatılıyor. Balığımız kendi yaşadığı yerden başka yerlerin olduğunu biliyor ve oralara gitmek için yola çıkıyor. Yolda başına gelenler, pes etmeyişi çok iyiydi
Tavsiye ederim
Kitap tam bir romantik komedi film gibiydi. Çok akıcıydı. Bölümler de konudan kopmalar yoktu. Yaz için aranılan çerezlik kitaplardan birisiydi.
Aren ve elanın aşkı çok tatlı ve güzeldi. Komik bir kitaptı. Ben kitabı okurken hep yüzümde bir tebessüm gülücük vardı
Kitabın etkisinden çıkamadım. Bu nasıl bir hikayedir bu nasıl olay örgüsüdür. Bazı kitaplar bizden parçalar taşıdığı gerçek olduğu içim etkileniriz bu kitapta benim için öyleydi. Yazarın kalemi çok iyiydi. Olayları ipek çiçek cemalin gözünden okumak onların duygu ve düşüncelerini anlamama yaradı. Kitabın sonu beni çok etkiledi ve baya üzüldüm. Yaşanılan olaylar çok güzeldi kitapta yeri geldi güldüm yeri geldi üzüldüm. Çoook güzeldi yaaa