……. doğumumuzdan önceki hayat da, şimdiden sonraki hayat da aynı durumdadır. Biz dünyada yokken yaşanan yıllar için tasamız yoksa şimdiden sonraki yıllar için de tasamız olmamalıdır. Çünkü önceki yoklukla, sonraki yokluk arasında bir denge farkı yoktur, ikisi de aynı şeydir.
İçinde bulunduğu andan başka sermayesi yoktur insanın. İçinde bulunduğu mekândan başka imkânı yoktur. Şimdi çektiği ve bir sonraki zaman diliminde yok olacak olan kederden başka kederi yoktur.