Burcu Baloğlu

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Yaptığın zararı görüyorum ama iyiliği göremiyorum,’ diyecektir. Şu yaptığınız iyiliği lütfen gösterir misiniz bana, beyefendi?’ diyecektir elbet.”
Ama ne yazık ki elimden gelenler içimden gelenlerin gerisinde kalırdı.
“Tanrım, o ki günah işlemişti, sen ona acı!”
“İşin en güzel yanı da bu ya, “ dedi. “Şu karanlık günümde bana en iyi zamanlarımdan daha yakınsın. İşin en güzel yanı bu bence.”