📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Şiir biter/Yollar biter/Yıllar biter/Aşklar biter/Hayat biter/Boş ver kardeşim boş ver/Sen hep böyle insan kal!/Vedalar ancak güzel yürekleri acıtır.”
Mehmet:”Hepimiz birer Orhan Veli’yiz artık.”
Furkan:”Aşık mıyız peki ?”
Mehmet:” Vatana aşığız;başka türlüsüne vakit olur mu bilmem!”
Furkan:”Bakarız o zaman nisandan sonra…”
Komutan:Kıvık’ım, biz seni bir başına savaşman için yetiştirmiyoruz. Omuz omuza birlikte savaşalım diye yetiştiriyoruz. Biz birlikte ölmeyi göze aldığımız yürekli adamlara hakaret etmeyiz.
Mehmet:… Anlaşıldı komutanım !