"Eğer bu insanlar insan olarak görülüyorsa, o zaman bu şekilde yaşamalarına izin veren sistem nasıl insanca olabilir? "
" Ve her geçen gün biraz daha karar verip inandım ki , uçurumun kenarında yaşayan bu insanların evlenmeleri, aile kurmaları yalnızca bir düşüncesizlik , bir budalalık değil, aynı zamanda affedilmiyecek bir suçtu. "