Şimdi bir ağaç altında,
Yakalasam seni,
Unuturum sanarsan gamı kederi elemi..
Ben farketmeden.
O gün ve her ertesi,
İlk iç çekişimde
İlk duyuşumda tenini
İlk bakışında bana.
Ve her ertesi..
Haykırıyorum,
Sesime ağlarken bazan
Tırtıllar yakalıyorum..
Değil mi ki yine gam kavuruyorum..
Tutsan fırlatsan beni
Mahkum olmuşum.
Dönüp dolaşıp gardiyana el pençe divan,
Öylece tutulmuşum.
Yaksan beni,
Ki ortalık yangın yeri.
Neyleyim?
Zaten çoktan kavrulmuşum..
Baran Şimşek