Bir alışkanlık icabı yürütülen ilişki aşk içermez, sadece alışkanlık içerir; bu durumda ise ilişkinin sürüyor olması çiftin mutlu olduğu anlamına gelmez; sadece onsuz olmanın son derece riskli olduğunu ve ayrılmanın kendisini çok üzeceğini düşünen insan, o anda hayatında bir değişikliğe gitme kararı veremez. Yalnızlık da genelde tercih edilen bir şey değildir. İşte bu sebeple, yani bir alışkanlık hâline dönüştüğü için devam eden ilişkilerin hâlâ yoğun duygular içerdiğini iddia edemezsin...