Siz erkekler ,hepiniz ideolojileriniz yüzünden çürümüşsünüz,sizler politika ve etik diyorsunuz,oysa biz kadınlar neyin ne olduğunu hissediyoruz.Vatanın ne demek olduğunu ben de biliyorum,fakat bugün ne anlama geldiğini de biliyorum:Cinayet ve esaret
"İnançsızlığımı göstermeliyim. Benim için en yüce fikir, Tanrı’nın var olmadığı fikri. İnsanlar bugüne kadar kendilerini öldürmemek için Tanrı’yı icat ettiler. Dünya tarihinde ilk defa ben Tanrı’yı icat etmeyi reddettim"
Aşkın en yüce işlevi, sevilen insanı özgün ve yeri dolduramaz biri yapmasıdır.
Aşkla mantığın farkı da şudur: aşkın gözünde bir kurbağa pekala prens olabilir. Oysa mantıkçının analizinde, aşığın önce o kurbağanın prens olduğunu kanıtlaması gerekir, ki bu girişim nice tutkunun parıltısını körletmeye yeter.