"Eylül! Öyle bir ay ki , geçen her güzel günü için ona minnettar olmak gerekir; içine bir kaç günlük kış hücumundan acı düştüğü için ,o güzel havaların, sürekli yazın artık nasıl geçmiş , yalnızca bir mazi olmuş olduğunu hissettiren bir esef ve özlem ayı..."