Baran

Baran
@Barrannn
` Kendi halim diye bir yer var. Çoğu zaman oradayım... *
Graphic Design
İstanbul
Adana, 29 Mart
384 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
Kafamı çıkarıp dolaba kilitlesem bir haftalığına karanlığına boş bir dolabın omuzlarıma bir çınar diksem kafamın yerine uyusam gölgesinde bir haftalığına.
Edebiyat
Melek Olgun isimli okura yanıt verildi
Baran
Yeri dolmayacak şair katılıyorum.
Reklam
"İnsanın bir yanı nedense hep eksik Ve o eksiği tamamlıyayım derken, Var olan aşınıyor azar azar zamanla."
Zeynep Özgür isimli okura yanıt verildi
Baran
hemfikiriz
"Kendin olmak" yarım asır öncesine göre artık çok zor. Özene özene özünü keybetti insanlar. Fabrikasyon ürünler gibi tek tür tek tip bir hale geldiler. Belki de robotikleşildi. Ve bu durumdan rahatsız değiller, veyahut geldikleri halden haberdar da değiller. Girdiği kalıbın şeklini alan insan, kalıp kırıldığında şekilsiz kalacağını ıskalıyor. Trajikomik bir durum.
Hayata Dair
Baran
İnsanlık bizde kalsın bile diyemez hale geldik . :)