Kafamı çıkarıp dolaba kilitlesem bir haftalığına
karanlığına boş bir dolabın
omuzlarıma bir çınar diksem kafamın yerine
uyusam gölgesinde bir haftalığına.
"Kendin olmak" yarım asır öncesine göre artık çok zor.
Özene özene özünü keybetti insanlar. Fabrikasyon ürünler gibi tek tür tek tip bir hale geldiler.
Belki de robotikleşildi. Ve bu durumdan rahatsız değiller, veyahut geldikleri halden haberdar da değiller.
Girdiği kalıbın şeklini alan insan, kalıp kırıldığında şekilsiz kalacağını ıskalıyor.
Trajikomik bir durum.