Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüsü de, güçlüsü de zayıfı da ,hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da ...Herkes göçüp gidiyordu . Her şey göçüp gidiyordu.
Sana büyük caddelerin birinde rastlasam
Elimi uzatsam tutsam götürsem
Gözlerine baksam gözlerine konuşmasak
Anlasan
Elimi uzatsam tutamasam
Olanca sevgimi yalnızlığımı
Düşünsem hayır düşünmesem
Senin hiç haberin olmasa
Senin hiç haberin olmaz ki
Başlar biter kendi kendine o türkü