Zaman yolculuğu konumu kitapları genel olarak ilgi çekici bulurum bu seriyi de bu sebeple okumak istedim. Çok zor bitirdiğim bir kitap oldu. Kitapta akış çok başarısız bence. Karakter gelişimleri ve geçişleri de oldukça zayıf. Konu aslında oldukça ilgi çekici. Kitapta zamanı korumakla görevli bir oluşum ile geçmişi değiştirerek insanlara zarar vermeyi amaçlayan ve bu zarardan beslenen bir kaos düzeni oluşumu anlatılıyor. Ama ilk kitapta bu 2 oluşum hakkında da yeterince bilgi yok. Bunlara hizmet eden karakterlerin çok azının hayatı hakkında bilgi veriliyor ve verilen bu bilgiler genelde fazla yüzeysel ya da karşımıza çıkan olayların altını doldurmuyor. Ana karakterlerin neyi neden yaptığını, ne hissettiğini, ne amaçladığını anlamak veya tahmin etmek zor. Başları sıkıştığında anlamsız bir update alıyor, yetenekler kazanıyorlar. Veya ondan hiç beklenmeyecek, hikayenin zemin hazırlamadığı saçma sapan şeyler yapıyorlar. Ödüllü bir seri olduğunu düşünürsek ilk kitaota hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Beklentim çok yüksekti.