Başak

Başak
@Basaksknnn
Okuyorum ; öyleyse varım
“ Kitap zekâyı kibarlaştırır.”
Sayfa 118·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
“ Bütün medenî ülkelerde aynı şikâyet: Okumuyoruz.”
Sayfa 115·Kitabı okudu
Alıntı
“ Okuma, içimizdeki meçhul âlemin kapılarını açan bir anahtar.”
Sayfa 114·Kitabı okudu
Alıntı
“ Okumak , iki ruh arasında âşıkane bir mülâkattır.”
Sayfa 113·Kitabı okudu
Alıntı
“ Birçokları kitabı ucuz olduğu için almaz. Düşünmez ki kitabın tek değeri okunmasındadır. Bir değil bir çok defalar okunmasında, çizilmesinde, tanınmasında.”
Sayfa 112·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam