Başak

Başak
@Basaksknnn
Okuyorum ; öyleyse varım
Dünya , dedim , kuyuysa bile, ille de düşecek değiliz ya !
Sayfa 329·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Mucizelerin bile inanacak birine ihtiyacı yok mu?
Sayfa 318·Kitabı okudu
Alıntı
“ Âşık değildim fakat olabilme ihtimalime çiçeklenmiştim. “
Sayfa 317·Kitabı okudu
Alıntı
Romanların müsaade ettiğine hayat izin vermez mi?
Sayfa 309·Kitabı okudu
Alıntı
Gülümsedin . Dünyanın en güzel şiiriydin…
Sayfa 307·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam