Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur.
[Bu ikinci hesabımdır. İlk hesabıma (OĞUZHAN AKÇAKOCA) ulaşamadığım için bu hesabı açmak zorunda kaldım. (1.10.2022)]
Kitap grubumuza bekleriz.
t.me/+mbqYlVXHBP0yYzJk
"Tıp fakültesine niçin girdiklerini, aldıkları eğitimi, ettikleri yemini, hastayı görür görmez unutmak, onu insan yerine koyup konuşmak şöyle dursun, çok defa yüzüne bile bakmamak, "N'apalım, hasta çok!" kalkanının arkasında gazete okuyup kahve içip arkadaşlarıyla sohbet etmek, bizdeki doktorluğun âmentüsü müydü? Sadece kendilerini insan, karşılarındaki ağzı var-dili yok gariban hastayı ise ölü bir hamam böceği gibi gören doktor bozuntularına verdiğim ders azdı bile!.."
"Konu görünürde Atatürk devrimleri, çağdaşlık vesaire idi ama, aslında 70 yıldır alışılmış olduğu için tatlı gelen, koltuk, itibar ve kaybedilmek istenmeyen maaşlardı. Koca Adnan Saygun bile ağarmış saçlarıyla ülkesini biraz olsun tanımış olması gerekirken, "okullara alaturka müziği sokmak sarıksız irticanın dönmesidir" diyebilecek kadar şuursuzlaşmıştı."