İçimde öyle büyük bir yalnızlık var ki artık onu bir eksiklik olarak görmüyorum. O benim vatanım oldu. İnsanlardan uzaklaştıkça kendime yaklaştım; kendime yaklaştıkça da ne kadar yabancı olduğumu fark ettim..
İnsanların çoğu yaşar, ben ise yaşadığımı düşünürüm. Onlar hareket eder, sever, kaybeder ve yeniden başlarlar. Ben ise bütün bunları zihnimde bin kez yaşar, sonra gerçek hayatta hiçbir şey yapmadan kalakalırım...