Emre

Emre
@Bastion
Geceyi, kitapları ve insanın içine dokunan cümleleri seviyorum. Biraz Nazım’ın hüznü, biraz yalnızlığın sessizliği...
Store Manager
Lisans
İzmir
İstanbul, 24 Temmuz 1996
23 okur puanı
Mayıs 2026 tarihinde katıldı
Yalnız kalınca kedim bile hemen overthink yapıyor. :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı savaşlar sessiz verilir.
Kendi içimde kaybolduğum zamanlar, dışarıdaki dünyadan daha gerçek geliyor.
Kalabalıkların içinde bile insan kendi yalnızlığıyla baş başadır.