//laf

//laf
@Batesmotel
Yaşamın, geri gidip, hep, kendini eskiden tıkanıp kaldığın bir noktada bulup, hep ileriye itmeğe çalışmanın süreci olacak.
Sayfa 75·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamını önceden yaşamaya çalışacaksın hep - Oysa olanaksız bu : yaşamın ancak yaşandıktan - sen onu yaşadıktan - sonra senin yaşamın haline gelecek.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Yaşam, gittiğin-ve gitmek istediğin; zaten de gideceğin- yerdir.
Sayfa 46·Kitabı okudu
(Doğum ve ölümün) arasında, hep bir gelişme olacak yaşamın: bir ‘ilerleme’ değil; şu ya da bu yönde, bir gelişme
Sayfa 43·Kitabı okudu
Yaşam, yitim acısıdır. Yaşamak, yitirmenin acısını çekmektir.
Sayfa 22·Kitabı okudu