Batonebo

Batonebo
@Batonebo
Aşk acısı da neymiş.. Sen hiç ödünç verdiğin kitabın geri gelmeyeceğini kabullendin mi?
Gözlerini açtığında, yol alacağız yeniden, saatler ve onların yaratımları arasından. Yol alacağız görüntüler arasından, tanıklık edeceğiz zamana ve onun birleşimlerine. Açacağız belki de günün kapılarını. Eh, girdik sayılır artık bilinmezliğe.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Reklam
Mutlaklar sonsuzluklar Ve sınırları kesişenler İlgilendirmiyor beni Yaşamaya ve ölmeye açım ben Yazıyorum bildiğim ve inandığım şeyleri
Sayfa 70·Kitabı okudu
Dünyanın dinlendiğini gördüm kendinde. Ve bir ad taktım şu saatin buçuğuna: Ölümlünün kusursuzluğu.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Baktım yüzüne, Uçurum içre gördüm ki: Ölümlülük saydamlıktır.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Bir sözcükten öbürüne Yiter söylediğim. Ancak bilirim yaşadığımı Arasında iki parantezin.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Reklam