Batonebo

Batonebo
@Batonebo
Aşk acısı da neymiş.. Sen hiç ödünç verdiğin kitabın geri gelmeyeceğini kabullendin mi?
Ölümü anlasaydım mutluluğu anlardım
Sayfa 25·Kitabı okudu
Reklam
Keşke ölümü düşünmekten olsaydı yorgunluğum, hayatıma bir sebep aramaktan olsaydı, kaybettiğim ölümün boşluğunu hiçbir şeyle dolduramıyorum ölüm olmayınca hayattan bir şeyler eksiliyor anlam bir hiçliğe düğümleniyor sonunda yokluk da yok oluyor, oysa yokluğun varlığıydı ölüm ve varlığın yokluğu hayat
Sayfa 23·Kitabı okudu
Anladım ki Anlamadığımdır dünya..
Sayfa 41·Kitabı okudu
Biliyorum artık Her çocuğun hayata üvey doğduğunu!
Sayfa 14·Kitabı okudu
Geçmiş zaman sahilinden yeni hayata çıkılmaz!
Sayfa 13·Kitabı okudu
Reklam