Keşke ölümü düşünmekten olsaydı yorgunluğum,
hayatıma bir sebep aramaktan olsaydı, kaybettiğim ölümün boşluğunu hiçbir şeyle dolduramıyorum
ölüm olmayınca hayattan bir şeyler eksiliyor
anlam bir hiçliğe düğümleniyor sonunda
yokluk da yok oluyor, oysa yokluğun
varlığıydı ölüm ve varlığın yokluğu hayat