Yalnız olduğum için acı çektim, ama sırrımı saklamak için, yalnızlık acısını yendim. Ve bugün, yalnız ve bilinmez olarak yaşamaktan daha büyük bir mutluluk tanımıyorum. Yazmak, en derin sevincim! Dünyayı kabul etmek ve tadını çıkarmak .
Şimdi katlanmanın ne kadar zor olduğunu bildiğim yalnızlık pahasına bile. Vazgeçmek yok: Her şey bu varoluştadır. Boyun eğmek yok, ihanet etmek yok. Öfkem ona ulaşmama yardımcı oluyor.
Yaşamlarını çiçekler ve mezar taşları arasına hapseden şu insanlar gibi, yaşamımı, sıkılıp koparılan sıcak ekmek gibi avucumun içinde tutmak istiyorum yalnızca.