Bawer Aşur AASYA'ya göre lanet bir şeydi aşk Oysa lanetlenmiştim artık.
İyi, güzel, hoştu tamam ama korkmak çok korkunçtu.
Ve hem de köpek gibi
Sahi bir kadını sevmek neden bu derece berbattı?
Ben güzel de severdim oysa,
Oysa ki ben severken saftım,
Ben öperken de kalpten, sarılırken candandım.
Ben neden korkuyorum ki?
Ben hâlâ korkuyorum yalnız!