OmerG

Yalnızlık muazzam bir duygu benim için,gece olduğunda herkesin senden uzak karanlığa karıştığında onunla baş başa kalıyorsun,siyaha bulanmış duygular ve derince bir sessizlik içinde
Reklam
“Doruk noktalarının arasında hiçbir şey yapmadığın boşluklar olmalı.Yatağa uzanıp tavanı seyret, bu çok çok önemlidir. Hiçbir şey yapmamak, çok çok önemli. Ve bu çağdaş toplumda kaç kişi yapıyor bunu? Çok az. Bu yüzden herkes kaçık, saldırgan, öfke ve nefret dolu” (Charles Bukowski)

OmerG

, bir kitap okudu
Puan vermedi·250 syf.·
22 günde okudu
·
2017 28. kitabı
Thomas More
8/10 · 24,7bin okunma
Sensizlik kıyılarında yalnızlık Issız gecelerin zehrinde anılar Leylak kokulu bahçesinde yaşamın Aydınlık bir gurbet özlemi

OmerG

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2017 27. kitabı
Jules Verne
8.3/10 · 24bin okunma