Ama şarkı söylemek, düşlemek, gülmek, yürümek? Tek başına? özgür olmak!
Dünyaya kendi gözlerinle bakmak. Sesini çınlatmak, aklına esince şapkani yan yatırmak. Bir hiç uğruna kılıcına ya da kalemine sarılmak; ne ün peşinde olmak, para pul düsünmek; isteyince Ay'a bile gidebilmek?
Başarıyı alnının teriyle elde edebilmek?
Demek istediğim, asalak bir sarmaşık olma sakın.Varsın boyun olmasın bir söğüdünki kadar. Yaprakların bulutlara erişmezse bir zararin mi var?