Mahur - Efendi Baba cisimden ruha girmek, ruhtan tekrar kalıba oturmak, göze görünmek, görünmemek, şeytan olmak, insan olmak böyle laflardan biz hiçbir şey ağnamayız... İnsan dayima göze görünür... Geberirse gömülür. Bir de ruh vardır diyorlarsa insan mefat olunca bu da mezarda oturur? Nereye gider? Bilmiyoruz.
Enveri - Melekler siz göğün kaçıncı katından indiniz?
Kirkor- Biz göğün en üstünde "paradi"de otururuz. Gayet havadar. Bütün dünya ayak altında tabak gibi görünoor...
Enveri - Şimdi kafirler göklere ve Allah'a dair sırları keşf için uçaklarla ta oralara çıkıyorlar.
Agop - He evet geçenlerde bir İngiliz uçağı ta yanımacak geldi. İçinde iki subay oturuyordu. Benden cennetin yolunu sordular. Bilirsin söylemek için bize izin yoktur. Anlaşıloor ki orası da hep İngiliz memleketidir deyi ortasına baryak dikecekler. Bir tekme vurduysam denizin dibinecek gittiler.
Enveri - Neûızübillah... Neûızübillah...