ne eski hevesim var nede eski heyecanım.
en kötü durumlarda bile olayı başka bir yerden yakalayıp neşelenen , enerjisini kaybetmeyen benden eser yok şu sıralar.
herkesin benden bir beklentisi bir isteği var.
Ailem bir seyler bekliyor , arkadaşlarım bir seyler bekliyor , çalışma arkadaşlarım bir seyler bekliyor. herkesin beklentisine karşılık vermekten , karşılık vermeye çalışmaktan yoruldum.
hiçbir sey yokmuş gibi davranmaktan yoruldum.
güçsüz , çaresiz , aciz , değersiz hissediyorum
ve nicelerini sıralayabilirim...
canım acıyor...