Çevresinde iyi biri olarak tanınırdı ama adil değildi, adil olmayan birine iyi denir miydi?
Düşündü
Adil olmak için iyi olmaya gerek yoktu ama iyi olmak için adil olmak şart gibi geldi ona.
... kendini çok güzel, çok sevilesi ,çok aşık olunasi, öpücüklere bogulasi, eller üstünde tutulasi ve çok akıllı buluyordu.
.... her hâlinden bu kadar emin olması çok gülünç geliyordu ona.