"Yıllar önce kalbi seninkine benzeyen bir kadın sevmiştim.
+Kalbi benimki gibi hasta miydi?
-Hayir, sevgi doluydu."
Işinde mucizeler yaratan bir kalp doktorunun çok sevdiği kadın Emma için gösterdiği mücadele bir gece uyurken Emma nin düşüşüyle yerler bir olur.
Çok uğraşsa da Emma yi kurtaramaz ve kendini suçlar. Doktorluğu bırakır, yaşadığı şehirden uzaklaşır falan filan. Ödemesi gereken bir kefaret vardır.
Bir gün küçük Annie ile karşılaşır. 5 yaşında kalp hastası küçük çocuk, ona unuttuğu şeyleri yeniden hatırlatır.
Artık doktor bu küçük kız için çabalar.
Kitap beni çok etkiledi. Özellikle minik kızın kalplere dokunan yani oldukça anlamlı.
Siz siz olun kalbinizi koruyun.