Tam bir başucu kitabı. Dinimiz var ama ahlakimiz yok. Oysa din ile ahlak ayrılmaz bir bütündür. Okudukça bilgilendim, arındım, silkelendim...imanımı kuvvetlenirdim.
Hamdolsun.
Çevre bilincine ve islamiyetten önce şamanlık konularında açık ve anlaşılır bilgiler veren bir kitap. Ama hızlı hızlı geçerek okudum diyebilirim. Dili çok basit , yani bir türlü kitap beni sürüklemedi.